piątek, 28 marca 2014

Ogłoszenia parafialne;)

Witajcie, 
o swoje poczucie własnej wartości często musimy walczyć i nad nim pracować. Niestety świat to często mało przyjazne miejsce, w którym musimy o wszystko walczyć i przepychać się łokciami - tym bardziej jeżeli odbiegasz od normy, jesteś często skazany na wykluczenie. Ja poniekąd kimś takim jestem - kimś kto nie mieści się w normach, bo ma nadwagę. Ci z Was, którzy mają ten sam problem co ja dobrze wiedzą co to oznacza - jeżeli chodzi o gimnazjum, to często owo wspomniane wykluczenie wiąże się z wyzwiskami i wyśmiewaniem, a w dorosłym życiu jeszcze bardziej trafia do nas, że zakupy odzieżowe w sieciówkach nie są dla nas. 

Dlatego też postanowiłam zmierzyć się z tematem i pisać o tym jak pracować nad własną samooceną, polecać Wam sklepy, z których sama korzystam, pisać o tym co sama robię, żeby czuć się ze sobą lepiej i może nawet wrzucę kilka strojów dnia (chociaż nad tym ostatnim się waham, ale jeżeli bardzo będziecie chcieli to się przełamię, dopadnę jakiegoś fotografa amatora i zrobię to dla Was;)). 

Poza tym zastanawiam się nad założeniem kanału na You Tube, ale z tym mam kilka problemów:
  • za bardzo nie mam czym nagrywać:/,
  • na nagraniach zwykle brzmię jak chora:(,
  • mam wrażenie, że ciężko będzie mi się przełamać...
Jestem ciekawa Waszego zdania szczególnie o tym cyklu o samoocenie, więc dajcie znać;)

Tymczasem muszę Wam powiedzieć, że Rafał wczoraj wyciągnął mnie na niemalże dwógodzinny spacer, z którego już po chwili chciałam wrócić, a po kilku chwilach obudziły się we mnie mordercze instynkty;]. 

Dlaczego? 

  1. Zabrał mnie na koniec świata
  2. Bardzo padało...
Ale udało mi się zrobić kilka zdjęć;]


 Na zdjęciach może tego nie widać, ale wczoraj na prawdę było paskudnie:(



Ale przynajmniej się dotleniłam;].

20 komentarzy:

  1. Powodzenia w Twoich planach. Trzymammocno kciuki za pierwszą notkę, która na pewno wielu pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to ma szansę się przyjąć;)

      Usuń
  2. Ja też nie mieszczę się w normie tyle, że nieco odwrotnie niż ty, mam niedowagę. Ludzie często nie zdają sobie sprawę, że mówienie komuś, ze wygląda jak kościotrup, dziecko z Auschwitz, anorektyczka, deska, również może podkopać samoocenę. Już się nasłuchałam, ze faceci na kości nie polecą.
    Spróbuj z tym cyklem, może wyjdzie coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie też prawda. Pamiętam jak byłam z jedną z koleżanek ze studiów, która też ma niedowagę na zakupach. Ona nie mogła nic znaleźć na siebie i ja na siebie...więc przynajmniej nie jestem sama;]. Uświadomiłyśmy sobie wtedy, że łatwo się zdołować i zapomnieć o tym, że ludzie są różni i często nie mamy na to wpływu, więc powinniśmy zaakceptować siebie.

    Cieszę się, że wierzysz w ten cykl:)...w sumie okazało się, że nie Ty jedna;), więc może jednak warto;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak , żeby się przełamać trzeba być dobrze nastawionym psychicznie na hejterów na YouTubie których teraz nie brakuje : ) Jeżeli wiesz o czym byś chciała taki kanał prowadzić to czemu by nie? To tylko jedynie od ciebie zależy : ) Ja bym cię chętnie oglądała, i byłabym twoją stałą widzką, a co do sprzętu to wiadomo ,że jeżeli chcemy ,aby ktoś nas oglądał, to trzeba zaopatrzyć się w coś profesjonalnego : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam Serdecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tymi hejterami to się domyślam, a co do sprzętu, to może coś bym wymyśliła...

      Usuń
  5. Świetny cykl :) Pisanie o tym może nie tylko pomóc Tobie, ale i innym :) Spróbuj, chętnie poczytam.
    Ja nie cierpię robić zakupów w sieciówkach. Po pierwsze - jest niemal pewnym, że spotkam co najmniej 2 osoby ubrane w te same ciuchy co ja, po drugie - wszystko jest takie 'modne' i robione na jedno kopyto, po trzecie - źle dopasowane rozmiary (rozmiar S za mały, rozmiar M za duży), a do tego mała ilość rozmiarów standardowych, np. buty w rozmiarze 38. I można by jeszcze wiele wymieniać...
    Dlatego uwielbiam lumpeksy - cena, jakość i małe prawdopodobieństwo, że ktoś taką rzecz będzie miał :) Ostatnio kupiłam sobie w sh bluzę za 0,50gr, a moje 'sieciówkowe' koleżanki tak się nią zachwycały :) Dodam, że bluza była z wieszaków męskich :)
    Ja mam odwieczny problem z cerą i już tyle lat nie mogę sobie z tym poradzić. W końcu przywykłam do tego, że nie mogę kupić normalnego podkładu czy kremu, że nie wyglądam perfekcyjnie. Ja chcę, aby ludzie, którymi się otaczam, akceptowali mnie taką jaką jestem. Jeśli coś im nie pasuje, to wykreślam ich z kręgu swoich znajomych.
    Gdyby wszyscy byli piękni, zgrabni i powabni, to byłoby na tym świecie strasznie mdło i nudno. Każdy z nas jest inny i na swój sposób wyjątkowy. Nie warto więc się przejmować innymi, bo krzywo najczęściej patrzą Ci, którzy nam zazdroszczą bądź sami mają ze sobą problemy. Warci naszej uwagi ludzie nie zwracają uwagi na nasz wygląd, ale na to, jacy jesteśmy :)
    Co do youtube - ja osobiście nie lubię vlogów, ale być może dlatego, że większość tego typu kanałów dotyczy kosmetyków. I tak jak napisała Klauudia - trzeba się liczyć z atakiem trolli, gimbusów itp. Nawet jeśli się na to nastawimy, to i tak będzie nam przykro, że ktoś negatywnie skomentował nasz film, w który włożyliśmy całe serce. Musisz to przemyśleć, bo wiadomo, że jak coś raz wpadnie do Internetu to się stamtąd nie wydostanie.
    Pozdrawiam i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, a ja jeszcze lubię kupować na tak zwanym rynku, bo tam nie dość, że znajdę coś w swoim rozmiarze, to też często są to rzeczy mało spotykane i tanie;] Co do samooceny to masz racje. Ja długo dochodziłam do wniosków, o których wspomniałaś, ale każdy ma swoje tempo. Z tego co widzę po komentarzach, to ten cykl może się przyjąć, teraz muszę się zastanowić jak mądrze go ugryźć;)

      Usuń
    2. Na rynku też można jakąś perełkę znaleźć:)
      Ja też przez to nieszczęsne gimnazjum przeszłam w mękach, bo nie dość, że ta cera, to jeszcze wada wzroku. Wiecznie się śmiali i gadali. Dziewczyny już chodziły na randki, a ja tkwiłam w domu i czytałam książki (teraz jak patrzę na to, to widzę, że ja najlepiej na tym wyszłam). A później stwierdziłam, że przecież jest tylu ludzi na świecie, że nie ma możliwości, abym nie znalazła choć jednej bratniej duszy :) I znalazłam, a Ci co mają mnie lubić, to lubią mnie taką jaką jestem :)
      Pisz to, co Ci podpowie serce :) Nic tak nie podnosi na duchu jak świadomość, że jest gdzieś ktoś, kto ma taki sam problem jak ty, a do tego mówi o tym, że da się z tym żyć i być szczęśliwym :)

      Usuń
    3. A wiesz, że ja miałam bardzo podobnie w czasach gimnazjum;). Tylko tyle, że miałam dużo szczęścia i nie miałam większych problemów z cerą, chociaż np. okulary noszę od zerówki. I w sumie też nie narzekam, bo dobrze na tym wyszłam. Dodatkowo długo nie byłam w związku, a w pewnym momencie pojawił się Rafał i mam nadzieję, że zostanie w moim życiu do końca. A z tym cyklem to w sumie może masz i rację...najlepiej słuchać samej siebie w takich wypadkach:)

      Usuń
    4. Irelia - ja też mam odwieczne problemy z cerą, ale nawet tego nie "zamalowuję". I do tego mam okropny zgryz, nie mogę się uśmiechnąć normalnie, bo wygląda to strasznie a nie stać mnie na ortodontę :( Każda z nas ma jakieś wady, które były (i nadal są) powodem pewnego odrzucenia. Na szczęście pewne też każda z nas ma wokół siebie wielu wartościowych ludzi ;)

      Usuń
    5. Oj widzę, że posty o poczuciu własnej wartości mogą być też inspiracją do stworzenia małej grupy wsparcia...ja też miałam okropny zgryz i żuchwę wysuniętą do przodu, ale na szczęście nosiłam jakiś czas aparat i teraz już jest normalnie. Niemniej jednak wciąż borykam się z masywnymi udami;]

      Usuń
  6. Posty o tej tematyce byłyby bardzo przydatne. Chętnie bym je czytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz:)

      Właśnie takie wpisy jak Twój i innych dziewczyn bardzo mnie motywują do zabrania się za ten cykl;)

      Usuń
  7. Nie no! Kolejna, co spaceruje! A mój Ktoś nie chce, taka gała z niego :/
    A co do tematu posta...

    Ja nosiłam okulary jak denka od butelek i byłam typową klasową "brzydulą". Nie mam i nigdy nie miałam nadwagi, ale jestem ogólnie nieatrakcyjna. Niby są faceci, którzy mnie podrywają, mam narzeczonego, mam mnóstwo znajomych, ale chyba jakoś się to we mnie zakorzeniło i nie cierpię siebie. Wiem, ze jestem brzydka i nie lubię patrzeć w lustro. W szkole byłam wyzywana i poniżana. Nauczyło mnie to nadrabiać charakterem (jestem bardzo charyzmatyczna). Jednak dostrzegam też jak bardzo się zmieniłam - w wyglądzie. Myślałam, żeby odkopać kiedyś zdjęcia i pokazać tę przemianę, ale to raczej za długi czas (trzeba znaleźć takie zdjęcia).

    Wpisy motywacyjne mogą być ciekawe. Ja generalnie nie czytam blogów-motywatorów, ale poszczególne wpisy mogą być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie mój Rafał wyciąga i chodzi za mną i zrzędzi dopóki z nim nie pójdę;]. Więc to jest mój główny motywator.

      W ogóle to zauważyłam, że chyba to jak jesteśmy postrzegane przez innych ludzi zależy od nas samych. Ja też przez długi czas nie czułam się atrakcyjna, ale jak przestałam zwracać na to uwagę to zauważyłam, że jakoś tak więcej mężczyzn się znalazło wokół mnie, no i jeszcze Rafał się sam przyplątał!. Także wydaje mi się, że nasza atrakcyjność wypływa z nas - wiem, że to może kolejny banał, ale chyba coś w tym jest;].

      Usuń
    2. Chyba nawet dobrze na tym wyszłyśmy. A na pewno ja :) Nie zajmowałam się robieniem zakupów, bo byłam za biedna, za chłopakami nie latałam i nie byłam w centrum plotkarskich upodobań gimbazy. Kształtowałam charakter, zaczytałam się, uczyłam. Ostatecznie wylądowałam jako w miarę rozgarnięta, trochę oczytana dwiewucha z charakterem. Wygląd z latami się zmienia, ale nad resztą trzeba samemu pracować i sporo "brzydul" to robi. Niestety wiele osób uważa to twierdzenie tylko za "podpórkę dla brzydkich, które próbują sobie dodać na wartości".

      Usuń
    3. W sumie tak. Ja miałam tak samo, a patrząc na niektóre moje rówieśniczki, to czasem mi ich żal. A my nadrabiamy rozgarnięciem i chyba inni też to czują, a co za tym idzie np. ja nie czuję się wyrzutkiem społeczeństwa - czasem nawet wręcz przeciwnie;)

      Usuń
    4. Trochę późno odpowiadam, ale chciałam napisać, że ja też często czuję wręcz przeciwnie. Np. moi znajomi (koledzy, a mam ich naprawdę wielu) wzdychają do tych pięknych kobiet, czasem flirtują z innymi koleżankami, ale to ze mną się przyjaźnią, chodzą na imprezy, etc.

      Jest też trochę inny aspekt tej sprawy, który przychodzi mi do głowy. Wiele dziewczyn poczuwa się w obowiązku do bycia pięknymi, bo każdy przyjaciel może być potencjalnym facetem. Ja nigdy tak nie miałam i stawiałam na charakter, rozmowę. Nie "polowałam". Narzeczonego mam, jestem szczęśliwa i dla niego jestem piękna. A do tego mam kupę przyjaciół. Za to wiele moich koleżanek nadal pozostaje, za przeproszeniem, z dwoma-trzeba zazwyczaj niezbyt rozgarniętymi przyjaciółkami i nie mają ani krzty charakteru,ani żadnych zainteresowań poza domem i chłopakiem. Wydaje mi się, że to byłoby dość smutne życie, nie wyobrażam sobie czegoś takiego.

      Usuń
    5. No coś w tym jest, bo chociaż np. moja mama próbowała mi wmówi, że powinnam być inna, bo np. nikogo sobie nie znajdę, chociażby ze względu na to, że mężczyźni lubią kobiety szczupłe, bardziej zadbane niż ja (tak jakbym ja o siebie nie dbała:/), mniej uparte i o innych cechach charakteru, to w pewnym momencie okazało się, że moje grono kolegów, adoratorów i w ogóle znajomych obojga płci stale wzrasta i najzwyczajniej w świecie lubią ze mną być. A to dlatego, że po prostu zostałam sobą i nie dałam sobie wmówić, że powinnam się zmienić w jakiś pusty plastik, który nie ma do zaoferowania zupełnie nic poza swoim wyglądem i pustą głową z tlenionymi piórami;p

      Usuń

Etykiety

"Gra o tron" (10) [przygotuj się na wielkie wyjście] (2) 30dniwege (4) 52 książki (214) 52 książki 2016 (39) 52 książki 2017 (1) 52potrawy 2015 (7) AA (2) agroturystyka (1) akcja (1) akcja Nakrętka (1) akcje (2) akcje czytelnicze (1) akcje kulturowe (1) Allverne (1) Allverne Nature's Essences (1) Anew (3) Anew Revitalist (2) Anne Bronte (1) antykoncepcja (1) Aromatella (1) aromaterapia (17) asertywność (1) audiobooki (6) Aussie (3) autobiografia/biografia (2) Avon (37) B.app (4) babeczki (2) Baikal Herbals (1) bajki (1) bajki dla dzieci i dorosłych (1) Bakalland (1) Balneokosmetyki (1) balsam do rąk (1) balsam do włosów (2) Bandi (1) BarryM (3) Barwa (2) Barwy Harmonii (1) Basilur (1) baśnie (1) Batiste (1) batony (1) bądź offline (1) BeBeuty (1) BeGlossy (5) Belgia (18) belgijskie przysmaki (4) belgijskie słodycze (5) belgijskie smakołyki (3) Bell (4) beutybox (3) Bielenda (3) BingoSpa (11) biografie (1) Biosilk (4) Biovax (6) biżuteria (1) błyszczyki (2) Bomb Cosmetics (3) Boże Narodzenie (3) brow bar (1) Bruksela (15) buble (6) buble kosmetyczne (8) buble książkowe (2) buty (1) Buziak Style (1) C.R. Zafon (3) Calvin Klein (1) Carmex (2) Cettua (1) Charlotta Link (1) Charlotte Bronte (1) chcę mieć (2) Chiny (1) chleby (1) Chocolissimo (2) choinka (1) chwile ulotne (3) ciasta (5) ciekawe pomoce naukowe (1) ciekawostki (1) cienie (4) cienie do powiek (5) cienie w kamieniu (2) cienie w kremie (1) ciocią być (1) codzienno (1) codzienność (91) codzienność psychologia społeczna (1) Combos (1) coś dobrego (9) coś na długie wieczory (3) coś słodkiego (7) couching (2) Crispy Waffles (1) cukinia (1) cykl o wolontariacie (7) czarna komedia (3) czas wolny (56) czekolada (8) czekolada do picia (4) czerwiec (1) czytanie (15) czytelnicze podsumowania (19) czytnik e-booków (1) Debby (1) Decubal (1) Decunal basic (1) demakijaż (6) depilacja (3) Dermacos (1) deser (6) deser na ciepłe dni (1) dipy (1) dla dorosłych (1) dla dzieci (10) do książki;) (1) dobre bo polskie (2) dobrostan zwierząt (1) dodatki (1) dodatki do domu (2) dodatki do potraw (1) domowa piekarnia (1) domowe Spa (3) domowe sposoby na przeziębienie/chorobę (2) Dove (2) Dr Konopka's (4) Dr. Konopka's (1) dramat (2) dynia (3) dysgrafia (1) Dziady (1) dzieciństwo (2) dziecko (1) Dzień Ojca (3) e-book (9) E. A. Poe (1) E.L.F (3) eliksir do włosów (2) Elisabeth Arden (4) Elseve (1) emulsja po opalaniu (1) Enilome Hertly Beuty (1) Eric - Emmanuel Schmitt (7) erotyka (2) Etja (1) etyka (3) etyka a to co jemy (1) Eveline (25) Evree (2) Fa (2) fantastyka (12) Farmona (3) feminizm (1) Feniks (1) Festiwal Conrada (1) festiwale (3) filiżanki (1) film (2) film azjatycki (1) filmowe podsumowania (6) filmowy weekend (2) fiszki (2) Floslek (15) FM (4) FM Group (3) Garnier (7) garść linków (10) Gliss Kur (3) Golden Rose (1) gotowanie (2) Green Pharmacy (12) Gregory Funaro (1) grupa literacka (1) gry planszowe (1) Grycan (2) Halloween (1) handel ludźmi (2) haul (4) Head&Shoulders (1) Hean (5) herbaty (1) higiena osobista (2) Himalaya Herbals (1) Holika Holika (1) home decor (2) homoseksualizm (2) hormony (1) horror (2) impreza (3) Inglot (1) inicjatywy kulturalne i społeczne (4) inspiracja (5) inspiracje (9) inspiracje dla nauczycieli (1) inspiracje dla rodziców (1) inspiracje na prezenty (1) inspirujący ludzie (2) Isana (1) ITS SKIN (2) Iwostin (4) ja w kuchni;] (3) jak radzić sobie ze stresem (5) jak sobie radzić ze stresem (2) jak zacząć nowe życie? (1) James Dashner (1) Jarosław Wasik (2) jedz jabłka (2) jedzenie (2) jesienna pielęgnacja (4) jesień (5) Joanna (1) kakao (2) kalendarium (1) Kallos (2) Kamil Janicki (1) kartka z kalendarza (52) kartka z kalendarza. (1) kawa (1) Kącik czytelniczy (1) kącik kulinarny (21) kącik samouka (1) Kindle (1) kino (1) klasyka (5) klasyka którą warto znać (3) kobieta w kulturze (2) koktajle (1) Kolastyna (2) kolorówka (6) kominek (2) koncerty (1) konkurs (1) konkursy (4) kontrowersyjne (1) konturowanie twarzy (1) korektor do brwi (1) korektory rozświetlające (1) kosmetyki (17) kosmetyki dla mężczyzn (3) kosmetyki dla wegan i wegetarian (1) kosmetyki do golenia (2) kosmetyki do kąpieli (2) kosmetyki do makijażu (14) kosmetyki do twarzy (5) kosmetyki do ust (2) kosmetyki do włosów (1) kosmetyki kolorowe (14) kosmetyki koreańskie (6) kosmetyki organiczne (1) kosmetyki po goleniu (1) kosmetyki rosyjskie (2) kosmetyki używane na wyjeździe (4) kosmetyki wegańskie (2) Kraków (1) krążki chlebowe (1) krem d rąk (1) krem do ciała (1) krem do opalania (1) krem do rąk (3) krem do twarzy (6) krem na dzień (2) krem o twarzy (1) krem pod oczy (2) kremy bb (1) Kringle Candle (6) Kroniki wampirów (1) kryminalistyka (1) kryminał (16) kryminały (2) kryminologia (2) książka dla smakoszy (1) książka na lato (2) książka na wakacje (1) książki (34) książki dla dzieci (16) książki dla młodzieży (8) książki edukacyjne (1) książki historyczne (4) książki kreatywne (1) książki kucharskie (2) książki motywacyjne (1) książki na jesień (1) książki na zimę (1) książki o których nie zapomnisz (1) książki polskich autorów godne polecenia (1) kuchenne inspiracje (2) kuchnia (1) kuchnia dla studentów (1) kuchnia dla studentów. (1) kuchnia dla zabieganych (2) kuchnia polska (1) kuchnia włoska (1) kultura (10) kultura polska (13) kupuj lokalnie (1) kuracja do włosów (1) L'biotica (2) L'Oreal (2) lakiery do paznokci (5) lampki (1) lato (1) Libster Blog Awards (1) Lioele (1) Lipton (1) Lirene (3) lista życzeń (2) literatura (12) literatura amerykańska (6) literatura erotyczna (4) literatura faktu (8) literatura francuska (3) literatura grozy (2) literatura historyczna (7) literatura hiszpańska (3) literatura izraelska (1) literatura japońska (1) literatura klasyczna (2) literatura kobieca (5) literatura koreańska (3) literatura młodzieżowa (17) literatura niemiecka (1) literatura obyczajowa (1) literatura piękna (10) literatura polska (38) literatura portugalska (1) literatura skandynawska (8) literatura światowa (18) literatura wojenna (3) literatura współczesna (73) literatura współczesna. (2) literatura współeczesna. (2) literatura XIX w. (17) Livioon (3) Loesje (1) Lotus (1) Lovley (1) Luxury Paris (9) łatwe przepisy (22) Łazienki Królewskie (1) Łuk Tryumfalny (1) Make - Up Trendy (1) make-up (3) Makeup Revolution (2) makijaż (8) maluszek (1) manga (1) Marek Grechuta (2) maseczki do twarzy (10) maska do włosów (8) masła do ciała (6) materiały do nauki języka niemieckiego (2) materiały do nauki matematyki (1) materiały do zajęć z dziećmi (1) MaxFactor (3) Maybelline (3) metoda nauki języka obcego (1) męskim okiem (3) mgiełka do ciała (2) mgiełki do ciała (1) Michał Bajor (6) miejsca relaksacyjne (1) miesiąc w zdjęciach (10) mieszanki bakaliowe (1) Międzynarodowy Festiwal Kryminału (1) migawki z życia (3) Miodowy Kłos (1) mleczko do ciała (2) mleko roślinne (1) młodzieżowa (1) moda (1) Models Own (1) moim zdaniem (1) moja dziupla (1) moje ulubione książki (42) motywacyjnie (1) Mount Blanc (1) możesz pomóc (1) Muza (1) muzyka (12) muzyka która mnie relaksuje (8) muzyka niszowa (4) na faktach (2) na obiad (3) na śniadanie (3) Nabla (1) nadzieja (1) nagrody (1) Natura Syberica (1) nauka języka angielskiego (2) nauka języka niemieckiego (2) nauka języka obcego (3) niania (5) nie polecam (1) nie samą książką człowiek żyje (1) niecodzienność (21) Nike (1) Nivea (10) No36 (1) NoniCare (1) nostalgicznie (1) notki o słodyczach (1) notki pomocowe (2) nowoczesne formy książek (2) nowości (6) nowości kosmetyczne (1) nowości na które czekam (1) nowy etap (3) o filmach (1) o Islamie (2) o jedzeniu (1) o Kościele (1) obejrzane spektakle (1) ocalić od zapomnienia (1) ochrona przeciwsłoneczna (1) oczyszczanie twarzy (4) odżywki do paznokci (5) odżywki do włosów (6) Oeparol (1) ogłoszenia parafialne (10) okołodziecięce (5) olej arganowy (1) olej kokosowy (2) olej migdałowy (1) olej pielęgnacyjny (1) olejek do ciała (2) olejek do twarzy (3) olejek do włosów (9) olejek łopianowy (6) olejek macadamia (1) olejki do twarzy (2) olejki zapachowe (4) olejowanie włosów (1) Olga Rudnicka (4) One Lovely Blog Award (1) opieka nad dzieckiem (1) oponki (1) Organic Shop (2) Organic Therapy (2) Organique (1) Oriflame (5) Oriflame. (1) Oscar Wilde (1) ozdoby świąteczne (1) Pachnąca Szafa (2) paczka:) (1) Paese (1) paletki cieni (1) paletki ze Sleeka (3) palety cieni (1) Palmers (1) Palmolive (2) Pantene (3) Pantene Pro - V (1) Pantne (1) pasja (14) pasja. (1) pasty do kanapek (1) paznokcie (3) pedagogika (3) peeling do ciała (4) peeling do skóry głowy (1) peeling do twarzy (5) perełki muzyczne i taneczne (2) Perfecta (1) Pharmaceris (3) pianka do golenia (1) pieczenie (2) pielęgnacja (5) pielęgnacja ciała (36) pielęgnacja dłoni (9) pielęgnacja paznokci (1) pielęgnacja pędzli (1) pielęgnacja rąk (6) pielęgnacja skóry wokół oczu (1) pielęgnacja specjalna (34) pielęgnacja stóp (1) pielęgnacja szyi i dekoltu (1) pielęgnacja twarzy (82) pielęgnacja ust (3) pielęgnacja włosów (42) pielęgnacja zimowa (5) piosenka artystyczna (1) Plaisirs Nature (Yves Rocher) (1) Planet Spa (2) plany (2) plany czytelnicze (1) plastry do twarzy (2) plastry na niedoskonałości (1) plastry na nos (2) Playboy (1) płyn micelarny (2) pochód książek męczących (1) początek (1) początki:) (3) podaj dalej (1) podkład (4) podkład do twarzy (1) podkłady (2) podróże małe i duże (8) podsumowania (7) podsumowania czytelnicze (1) podsumowania miesiąca (8) podsumowanie miesiąca (18) podsumowanie roku (1) Poetycka Dolina (1) poezja (3) poezja śpiewana (2) pokonaj stres (3) polecane książki na jesień i zimę (1) Polska (2) połącz kropki (1) pomadki do ust (2) pomaganie (4) popularnonaukowe (1) poradniki (4) poranna pielęgnacja (2) powieść wiktoriańska (1) powieść współczesna (2) praca (3) Pretty (2) prezent na Dzień Matki (1) prezenty (1) prezenty dla mamy (1) prezenty dla siostry (1) prezenty dla taty (2) projekt denko (4) projekt ślub (3) promocje (1) proste przepisy (13) prosto z natury (1) przegląd miesiąca w zdjęciach (5) przekąski (4) przekąski do pracy lub szkoły (1) przekąski na podróż (1) przemysłowa hodowla zwierząt (2) przemyśl to! (2) przemyślenia (6) przepis na wieczór (1) przepisy (30) Przepisy Babci Agafii (1) przepisy inspirowane "Grą o tron" (1) przepisy inspirowane książkami (1) przygotowania do ślubu (1) przyjemność (2) przysmaki (1) przystawki (1) psychologia (8) publikacje naukowe (1) R. P. Evans (3) Radical (1) recenzja filmu (1) recenzja kosmetyków (5) recenzja książek (5) recenzje filmów (3) recenzje filmów. Jonny Deep (1) recenzje gadżetów (1) recenzje gościnne (1) recenzje kosmetykow (1) recenzje kosmetyków (145) recenzje kosmetyków. (1) recenzje książek (279) recenzje książki (3) recenzje mangi/komiksów (3) recenzje olejków zapachowych (1) recenzje płyt (4) recenzje seriali (2) recenzje świeczek/wosków zapachowych (13) refleksyjnie (1) Regenerum (1) Regent House (2) relaks (7) relax (3) reportaże (3) Resibo (4) Revlon (2) Rimmel (2) Rival de Loop (2) rodzina (1) romans (3) romans historyczny (4) rosyjskie kosmetyki (2) rozdanie (1) rozwój zawodowy (2) ruch (1) Rzeszów (1) s-f (1) sala weselna (1) sałatka (2) samorozwój (2) Sandomierz (1) Sarah - Kate Lynch (1) Scottish Fine Soaps Company (1) Scrummy (1) sentymentalnie (8) seriale (1) serum do paznokci (1) serum do rzęs (2) serum do twarzy (3) serum do włosów (1) seryjni mordercy (2) Sesa (2) ShinyBox (2) silent disco (1) Skin Love (1) Skin79 (6) Sleek (6) słodycze (7) słodycze świata (2) słodycze wegańskie (1) słone przekąski (1) smaki (1) smaki dzieciństwa (3) snuff moves (1) Soap & Glory (3) Soap&Glory (2) sosy (1) spacerniak kulturowy (6) specjalna pielęgnacja (2) sport (1) sposób na... (3) spotkania blogerek (1) spotkania promujące książki (1) spotkanie blogerek (1) stalking (2) Stalowa Wola (4) Stalowi Czytacze (2) stalowowolskie spotkanie blogerów (1) Stara Mydlarnia (4) Stephen King (4) stosik (45) stosik biblioteczny (4) styl życia (11) Sylveco (3) szaliki (1) szampon do pędzli (1) szampony (4) Szlachetna Paczka (5) szminki (2) szukanie pracy (1) szybie przekąski (1) szybkie przepisy (18) ślub (1) ślub konkordatowy (1) Świat Książki (1) światełka (1) świeczki/woski zapachowe (23) Święta (6) święta. (1) tagi (9) tania kuchnia (1) targi książki (1) tarta (1) tbr (3) teatr (3) Teekane (1) tematy społeczne (1) terapia sztuką (2) terroryzm (1) Tess Gerritsen (3) The Balm (2) thriller/sensacja/kryminał (33) Tisane (2) tłusty czwartek (2) Tołpa (2) toniki do twarzy (1) tradycja (4) tradycja polska (4) trening antystresowy (1) trudne sprawy (1) trudności z pisaniem i nauką pisania (1) tusze do rzęs (1) tydzień w zdjęciach (24) Uczta Lodu i Ognia (1) ulga po opalaniu (1) Ultra Doux (2) ulubieńcy kosmetyczni (9) ulubieńcy miesiąca (8) ulubieńcy niekosmetyczni (6) ulubiona muzyka (2) ulubione (4) ulubione kosmetyki (4) ulubione książki (36) ulubione przekąski (1) ulubione przepisy (3) ulubione słodycze (1) ulubione zapachy (4) Unique (1) Urban Decay (1) Uriage (1) urlop (1) uśmiech (1) uzależnienia. psychologia (1) Vichy (1) Victoria's Secret (2) wakacje (1) walka z wągrami (1) wampiry (5) Warszawa (3) warsztaty (1) warsztaty kreatywnego pisania (1) weekend z książką (8) weganizm (4) wege (14) wegetarianizm (12) wieczorna pielęgnacja (2) Wielkanoc (1) wierzenia (2) wieś (2) wizyta u ginekologa (2) wolontariat (24) wspieraj lokalną gospodarkę (1) wspomnienia (1) współpraca (2) wychowanie dziecka (3) wydarzenia (8) wydawnictwa (1) wyjazd (2) wyniki konkursu (2) wyniki rozdania (1) wyróżnienia (1) wyzwania (2) wzmacnianie włosów (1) wzruszające (1) Yanke Candle (1) Yankee Candle (17) Yasumi (1) Yves Rocher (4) z baśnią w tle (1) zabawy dla dzieci (1) zakupy (3) zakupy kosmetyczne (4) zakupy ubraniowe (1) zamknięte klatki (1) zapachy (18) zapachy dla domu (2) zapachy dla kobiet (12) zapachy dla mężczyzn (2) zapachy na jesień (1) zapachy na lato (5) zapachy na wiosnę (3) zapachy od Avon (5) zapachy od Calvin Klein (1) zapachy uniwersalne (1) zapiski okularnicy (1) zapowiedzi recenzji (1) zapuszczanie włosów (1) zarządzanie stresem (2) zdjęcia (3) zdobycze kosmetyczne (1) zdrowe słodycze (1) zdrowie (5) zdrowie kobiety (7) zestawy kosmetyków (1) Ziaja (6) zimowa pielęgnacja (4) zmiany (2) Zoeva (1) zrozumieć kobietę (3) zrób sobie stop klatkę (2) zupy (2) zupy-krem (2) zwyczaje polskie (2) żel do twarzy (3) żel pod prysznic (2) żele do mycia twarzy (3) żele do mycia/produkty do kąpieli (3) żelki (1) życie (4) życie na emigracji (2) życzenia (8)